att presentera en ny familjemedlem.

Hej och hå, vad veckorna går snabbt!
Nu är vi redan inne i maj, och vi som hade vinter här för ett tag sedan fortfarande. Jag hänger inte med överhuvudtaget. Tack och lov har solen och värmen nästintill attackerat oss dom senaste dagarna så nu verkar våren (och sommaren?) vara på gång på riktigt.
 
Jag tänker att jag går rakt på den stora nyheten. Vi har fått en ny familjemedlem!
 
 
Som vi har väntat och längtat och planerat, för två år sedan bestämde vi oss för att skaffa hund när vi hade möjlighet till det. Mannen är uppväxt med hund och jag har alltid drömt om en, och med tanke på hur vi bor och lever så visste vi att en hund skulle passa perfekt i vår lilla familj. Ganska snart konstaterade vi att det är en aktiv hund vi vill ha, som kan vara med på allt och som vi kan testa olika grenar med. Först diskuterade vi Border Collie, men snart fick jag nys om Australian Shepherd och jag visste direkt att en sådan hund skulle vi ha. Och nu är han här, vår underbare Rocky!
 
 
Hans riktiga namn är Wunderbaums Badass Rock 'n Roll och är den gladaste hund jag någonsin träffat. Nu har han bott hos oss i snart två veckor och hunnit busa med katterna och bada i sjön och hittat på diverse bus.
 
Jag vet att det här kommer bli den bästa sommaren någonsin, ihop med min lilla familj.
2
Matilda

Men åhhh så söt valp :*

Svar: Ja han är sockersöt, och lika busig haha :)
Stephanie Orlovsky

Elin

Där är han ju!
valpmys är ju det bästa finns :).

Svar: Ja förutom tänderna då ;)
Stephanie Orlovsky