att nöta in nya vardagsrutiner.

Det har blivit en aning drastiska förändringar här eftersom jag helt plötsligt sitter med ett kontrakt på ett heltidsjobb. Jag blev uppringd av Poolia i tisdags, gick på intervju i fredags och idag hade jag min första arbetsdag. Så kan det gå, tydligen.
 
 
Så istället för att njuta av sommarledighet och gå under titeln hemmafru så får jag njuta av ett spännande jobb som jag tror passar mej väldigt bra. Jag ska jobba som logistikadministratör hos Schenker, något som jag själv knappt hade en aning om vad det var för något. Så nu går jag bredvid en tjej som ska gå hem på mammaledighet och har nio veckor på mej att lära mej allt från grunden så att jag kan ta över i juli.
Spännande, minst sagt.
 
 
Nu får alltså nya vardagsrutiner nötas in, både hur jobbet ska skötas och allt runtomkring hemma ska planeras upp och bli en flytande vardag som fungerar. Som alltid i början med en större omställning så är det lite kaos först, men sedan, sedan kommer det bli riktigt bra.