att ta hand om sitt hjärta.

Idag ska vi ta hand om våra hjärtan. Alla hjärtans dag heter det ju. 

Vi firar inte sådant här på något speciellt vis, för vi tycker att man ska visa sin kärlek varje dag. Men jag kunde inte hålla mej från att överraska mannen med en liten present som jag hade smugglat innanför jackan för några dagar sedan. Mannen märkte inte alls att jag plötsligt hade fått mer bastanta former (läs: melontuttar) medans en kollega till oss stirrade så att jag diskret fick viska att 'nej, jag har inte gjort någon push-up.'
 
 
Så efter att ha väckt mannen innan jag gick till jobbet överlämnade jag min present, inslagen i en chockrosa papperspåse med en barbie-docka på. Mycket passande. Han var så yrvaken att han inte brydde sej nämnvärt :)
 
 
Solen tittade fram ordentligt på eftermiddagen och festade till dagen ännu mer. Det är sportlov för vissa i Norge så vi hade fullt upp. I slutet av dagen, när jag skulle hämta min kollega med skotern, så kunde jag inte låta bli att stanna en stund och bara ta in vyerna; snötäckta berg och ett pärlhalsband av stolar som bländades av solen. 
 
Det blev en fin dag med en överraskad man och solkyssta hjärtan.