att ha sällskap av en fralla.

 Låt mej få presentera...
Hjördis!
 
 
Jag hoppade in som hundvakt åt denna charmiga lilla dam som alltså är en fransk bulldog, medan hennes matte och husse roar sej någonstans i Karibien. Det är verkligen det bästa man kan göra för att få en insikt i hur det är att ha en egen hund (spoiler...?) Så nu har jag alltså sällskap av en fralla. Inte fy skam. Hon blir typ såhär glad när jag frågar om vi ska gå ut:
 
 
Är vi inte ute och Hjördis krälar i något dike så ligger hon raklång mot mitt ben i soffan. Hon har börjat inse nu att Glenn inte alls vill leka med henne och gör allt för att han inte ska få vår uppmärksamhet haha. Eller så snarkar hon så ljudligt i sin säng att jag får vända henne åt sidan för att kunna somna. 
 
Sällskap av en fralla alltså. 
Det är inte så dumt.