att äntligen kunna blogga när som helst.

Hej igen efter flera dagars uppehåll. 
Jag har äntligen tagit tag i att skaffa en ny telefon, den gamla har varit nästintill obruklig i ett halvår och jag kan inte släpa med mej min tunga 17-tums dator årsmodell 2007 (!) för att blogga när det faller mej in. Tro mej, jag har många tankar och bilder som jag gärna vill dela med mej av, men ibland finns inte tiden där och oftast har jag helt enkelt inte haft utrustning för det. Men nu, nu bannemej har jag en telefon med grym kamera och supersnabbt internet så nu kan jag varva systemkamerabilder med mobilinlägg. Bra va?

 
Här är årets första luktärt som nu äntligen slagit ut. Den heter Hi Scent och luktar verkligen underbart. Ska bli kul att jämföra med den äldsta sorten som kommit ikapp nu, den ska lukta mest av alla luktärter. Älskar dom!
 
 
 
Rosorna är så otroligt vackra. Det verkar överlag vara ett väldigt bra rosår, vilket känns skönt för våra nyplanterade plantor som förhoppningsvis rotar sej bra och kommer fint nästa år med.
 
Det var en liten kort uppdatering såhär på kvällskvisten, imorgon väntar jobb hela dagen och sedan ska jag packa inför en mini-helg i sommarstugan. Väderappen visar sol och 20 grader och det ska bli riktigt skönt att komma ut på sjön och ligga i båten och läsa. Något som jag aldrig får ro till hemma, då finns det tusen andra saker att göra istället. Så hörrni, vi hörs snart igen, nu när jag har en modern telefon som jag kan blogga från när som helst.
1
Louise

Vad fina bilder!