att packa ner igen.

 Dagarna går i ett svep, det känns som att det var igår som vi hade en månad kvar till hemfärd.
Nu är det ynka fem dagar kvar. Fem!

Med det följer såklart det förbaskade packandet igen. Att gå igenom kläder och sortera vad som ska vart och tvätta och försöka hitta plats åt alla högar i vår lilla lägenhet. Maten är planerad för resten av tiden här och en lista är skriven med allt som vi inte får glömma att göra innan vi åker. Jag börjar få en bra rutin på det här, och jag är också väldigt trött på det haha. Nu biter jag ihop och ser fram emot att flytta in i det nya huset, då ska i och för sig allt packas upp igen och möbler ska flyttas på plats och så vidare. Men sen, sen kan jag nog lägga min packningsrutin i viloläge ett tag.
 
 
Allt känns lite upp och ner såhär i flyttdagarna, men det går ju bra det med.
Hörs sen!