att hamna i en inspirationsbubbla.

 Det är tur att vi är så lika, mannen och jag.
Både igår och idag kände vi mest för att stanna inne, bulla upp med kuddar i sängen och sitta med näsan framför varsin dator och leta inspiration till kommande projekt. Låta tankarna flyta iväg och känna efter vad vi verkligen vill. Kommunikationsbiten består av att visa och peka på det man hittat och den andre hummar instämmande och nickar att ja, så vill vi ha det.
 
 
Skillnaden mellan oss är typ... att mannens fötter sticker upp utanför täcket medans mina frusna stackare ligger nerbäddade på Åke, haha.
 
  
Ska vi titta på några inspirationsbilder?

 
Såhär visualiserar jag min trädgård.
Romantisk i dova färger av vitt och blekrosa och smutslila och lite starkare färger i klickar. Många höga växter som man verkligen ser när man vandrar genom oprydliga gångar, som man kan luta sej över och lukta på så att det kittlar i näsan. Och samtidigt ska den prydliga sidan finnas där, salladshuvuden i raka rader och prydligt uppställda krukor. Den ska vara full av doft och skönhet och gammaldags växter och sittplatser där man kan njuta av allt det vackra. Kanske under en kristallkrona. Det ska vara en plats där man hämtar lugn och inspiration och som man inte vill lämna.
 
Det är det här jag vill bygga upp i framtiden.
Bilderna ligger inbäddade i mitt inre, och fram tills att dom ska användas på riktigt så får jag njuta av dom i inspirationsbubblan.