att njuta av en skön säng.

 
Nu har vi fått upp gardinerna, och även sängkappan är på plats. Det blev lika bra som jag föreställde mej det, mer ombonat och mer linnetyg som sväljer kroppen. Inte konstigt att man alltid sover gott här.
 
 
Pläden fick plockas fram idag. Det är riktigt ruggigt alltså, med blåst och regn om vartannat som gör tanken på att det är juli omöjlig. Jag hoppas på en lång sensommar som kompensation så att vi får njuta en aning innan hösten börjar tränga sej på.
 
 
Detta underbara linne, med skrynklor och en mjukhet som inte går att jämföra med något annat. Jag har börjat kika på fler linneset att bädda med och hittat två favoriter hos inreda.com och blackballoon.se, så när lönen kommer så vet jag nog vad jag prioriterar. Inget slår känslan att sova skönt.
 
 
Så ja, ett inlägg utan tanke egentligen.
Men här sitter jag, i en säng fylld med linnetyg och kuddar och plädar, och känner mej ganska nöjd trots att juli-vädret spelar oss ett spratt. Ibland behöver man inte begära mer än en skön säng.