att vara på resande fot.

Nu mina vänner, nu befinner jag mej långt hemifrån. I skrivande stund ligger jag i sängen på ett motell i Page, som ligger nordöst om Grand Canyon. Mannen småsnarkar fortfarande men snart ska vi bege oss härifrån mot Zion National Park.
 
 
 Det blev en turbulent start på resan men allt löste sej till slut. Jag har mycket att berätta och kameran är full av bilder, men jag tänkte göra en ordentlig reseguide när vi kommit hem. WiFin här vill knappt ladda upp mobilbilder... Men jag ska göra några försök under resans gång. Vi är trots allt iväg i 3 veckor så det händer ju lite under tiden. 
 
För er som är nyfikna så ser vår resrutt ut såhär i stora drag:
 
Los Angeles - Grand Canyon - Page - Zion - Las Vegas - Death Valley - Mammoth Mountain - Yosemite - Redwood - San Francisco - Los Angeles
 
Eftersom jag älskar att ha koll på läget så för jag en liten dagbok med tider, platser, priser och väder som jag tänkte koka ihop med mina inlägg senare. Den som väntar på något gott...