att säga godmorgon en sömnig förmiddag.

Ja godmorgon på er såhär mitt på förmiddagen.
Vi tog en morgon utan väckarklocka och ligger därför fortfarande i sängen och drar oss. Jag har i och försig redan varit vaken några timmar men när jag tittade ut genom fönstret och allt var grått och himlen var vidöppen och strilade regn på omvärlden så kände jag inte direkt för att hoppa ur den varma sängen klockan halv åtta. Inte nu heller för den delen.
 
 
Så jag ligger och läser Skaffa & leva med hund som jag hoppas få användning av nästa år. Alltså, utan att överdriva så har jag en sådan längtan efter en hund som jag tror att vissa har efter ett litet barn. Tiden är inne nu haha. Men även jag förstår att jag får ha tålamod ett tag till. 
 
Så jag läser och mannen ligger och snusar här intill och ikväll ska vi ha vänner över på grillfest samt obligatoriska visning-av-Huset. Än är det några timmar kvar så vi ligger nog kvar i sängen en stund till.