att ha en rörig vecka framför sej.

Måndagen är här och vi är inne på sista veckan i Torpet. Idag började jag packa ner, bit för bit. Snart kommer Torpet gapa tomt och inget kommer vittna om att vi har bott här, mannen och jag. Det är lite sorgligt.

Men så väntar ju nya spännande äventyr framför oss och det kan man inte tacka nej till. Dags att röra på sej, fast jag hade gärna skippat själva packandet. Det blir lite snurrigt när en del ska tas med till Norge och en del ska skyfflas ut till föräldrarna som snällt får förvara en del av våra möbler som ska fram till våren igen.
 
 
På tal om möbler, här ser ni min fåtölj som jag hittade i ett hörn på Erikshjälpen och som inte ens mannen kunde motstå efter att ha suttit i den. Den är sådär farlig och slukar en och vill inte släppa taget så man blir lätt sittande där lite för länge. Och nu har jag förbättrat den ytterligare med ett fårskinn som jag köpte på Lomsjö Julmarknad på väg hem från Göteborg, och en kudde som jag hittade i en inredningsbutik i Ulricehamn.
 
 
Så här sätter jag mej då och då i flyttkaoset och strukturerar upp det hela och gör listor som jag älskar. Nästa vecka är vi på plats i Norge, och tills dess ska vi packa ihop Torpet och säga hejdå. Men vi har trots allt en vecka kvar.